Klacht: Boeken

op 11 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik moest vandaag mijn boeken inleveren en ik kreeg een boete van mijn natuurkunde boek van €70,10 inclusief administratie kosten , maar mijn boek was voor mij en mijn ouders gewoon goed hij was niet eens heel erg kapot hij had wel van binnen iets kleins maar dat was er ap voordat ik die boek kreeg

Ik ben tevreden als ik die boete niet hoef te betalen want het is erg veel geld voor iets dat ik niet heb gedaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 juli 2017 om 08:37 geantwoord

Beste Fatima,

Op 24 augustus 2016 hebben wij het artikel \"Nova natuurkunde 3h leeropdrachtenboek\" (artikelnummer 8749525) nieuw aan jou geleverd. Het betreft een leeropdrachtenboek. Wanneer deze beschadigd of beschreven is, wordt het helaas niet geaccepteerd bij het inleverteam omdat het artikel dan niet meer hergebruikt kan worden.

De schadenota is de nieuwprijs van het artikel, je hebt het artikel van ons terug gekregen en daarmee is het je eigendom.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Heeft op 12 juli 2017 om 21:37 geantwoord

Ik had van dijk gebeld en die zeiden dat als ik er niet mee eens ben ik die boek naar hun kan terug sturen om nog een keer te controleren . Dus ik snap niet waarom jullie zeggen we kunnen er niks mee het is jullie eigendom.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatima zahra Elaouad