Klacht: boeken

op 01 september 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 05 september 2016 om 20:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mouna,

VanDijk.nl levert in eerste instantie tweedehands boeken. Wanneer wij je bestelling ontvangen, kijken wij eerst of wij tweedehands boeken op voorraad hebben. Je ontvangt alleen een nieuw exemplaar wanneer er geen tweedehands artikel meer op voorraad is. Door zoveel mogelijk tweedehands boeken te leveren, kunnen wij de pakketprijs zo laag mogelijk houden.

Heb je een tweedehands koopboek ontvangen, dan brengen wij twee derde van de nieuwprijs in rekening. Heb je jouw bestelling vooraf betaald, dan storten wij het prijsverschil op je rekening terug.

Welke licentie heb je niet ontvangen?

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mouna010