Klacht: boek wordt niet geleverd

op 22 maart 2021 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

week geleden een boek besteld, zou uiterst drie dagen later thuis geleverd worden. inmiddels dik een week verder, moet de order nog verwerkt worden. Studenten hebben al een achterstand, maar studystore maakt hem graag nog wat groter.

Gewenste Oplossing:

gewoon met boek leveren stelletje pannenkoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 01 juni 2021 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat je wat langer op je boek hebt moeten wachten, excuses hiervoor. We streven ernaar om binnen enkele dagen te bezorgen. Helaas gaat dit soms niet goed.

We zien in je account dat het boek op 23 maart is geleverd. Mocht er toch nog iets zijn, bel dan vooral naar de klantenservice of stuur ons een mail!

Vriendelijke groet,
Madelin
Team webcare

Heeft op 01 juni 2021 om 10:23 geantwoord

Slappe oplossing dit, logisch dat het inmiddels wel een keer geleverd is toch....
Compensatie hooo maar, maar studieachterstand kom maar door!

Alle klachten die gemeld zijn door Studentg