Klacht: boek niet ingeleverd

op 13 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Wij gingen in Mie verhuizen,daardoor moest ik de choolboeken eerder terug sturen naar van Dijk.Heb ik keurig gedaan.Vervolgens een mail ontvangen dat alles goed was aangekomen.Toch nog voor de zekerheid gebeld of alles in orde was en ja dat was het.In Juli kreeg ik een mail waarin stond dat ze 1 boek nog niet ahdden gehad.Ik gelijk gebeld maar ik kon het mailtje als niet verzonden beschouwen.Vorige week kreeg ik weer een mail dat ik nu toch echt dat boek moest gaan betalen.Ik weer terug gemaild,om te zeggen dat het in orde was,plus gelijk de mail mee gestuurd waarin staat dat alle boeken ontvangen zijn..Kreeg ik vanmorgen weer een mail waarin staat dat ik het verzendbewijs moet mailen naar hun,alleen dan hoef ik het bo boek niet te betalen!!! Ronduit belachelijk,ze hebben gewoon hun zaken niet op orde en wij als ouders zijn er de dupe van!En als je belt duurt het 3 kwartier voordat je een medewerker aan de telefoon hebt!!!

Als ik een mailtje krijg waarin staat dat ik dat boek niet hoeft te betalene,en dat hun hun excuses aanbieden voor het ongemak.Maar vooral bangrijk dat ze hun zaakjes op orde hebben!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 augustus 2016 om 08:16 geantwoord

Beste mevrouw Weerensteijn,

We hebben op dit moment uw meest recente e-mail in behandeling. Naar aanleiding van dat bericht en uw klacht hier zullen wij u per mail een gepast antwoord aanbieden.

We vertrouwen er op dat u na het ontvangen van deze e-mail voldoende en naar tevredenheid bent geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mariskaws