Klacht: boek ingeleverd, maar toch schaderekening

op 10 augustus 2020 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit jaar moesten de boeken in een plastic tas in de centrale hal in een kar gelegd worden. waar normaal de boeken direct ingescand worden. ik had er al meteen geen goed gevoel bij. daarom heb ik nadat mijn dochter de boeken tot twee keer toe gecontroleerd had, het zelf ook nog een keer gedaan.
een paar dagen later ja hoor, een mail dat er een boek niet ingeleverd was.
direct mail contact gehad, maar er kon niets gedaan worden. ik moest maar afwachten of er een schaderekening zou komen.
uiteraard heb ik die gekregen. of we even 65 euro willen betalen. nou niet dus!
weer mails gestuurd, maar het is vechten tegen de bierkaai.
er zijn meerdere kinderen in de klas van mijn dochter met het zelfde probleem.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als van dijk toe geeft dat ze de zaken niet op een rijtje hebben, en wij het bedrag natuurlijk niet hoeven te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 10 augustus 2020 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Aarmarman,

Vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service.

Uit coulance hebben wij het boek van de inleverlijst gehaald. U ontvangt hiervoor geen schadefactuur. Dit hebben wij bij hoge uitzondering gedaan omdat de boeken eigendom zijn van de school.

Wij hopen dat u naar tevredenheid bent geholpen en zouden het waarderen als u de linkjes op Facebook wil verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Sanne
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aarmarman