Klacht: Boek dubbel

op 20 september 2015 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Ik zit thuis met twee keer hetzelfde boek, omdat dit vorig jaar op de boekenlijst stond en dit jaar weer. Nu heb ik dus een boek te veel en heb ik geld weggegooid.

Gewenste Oplossing:

Wellicht kan ik het dubbele boek naar jullie terug sturen en daar geld voor krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 05 juli 2021 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Omdat dit gaat om oude klachten van een paar jaar geleden gaan wij ervanuit dat het is opgelost toen der tijd. Mochten er toch nog zaken zijn die spelen dan mag u ons uiteraard altijd mailen. Dit mag naar [email protected]

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
Madelin
Team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door christian1996