Klacht: boek besteld

op 07 april 2013 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik heb een nieuwe boek bij vandijk gekocht, maar kreeg een gebruikte boek thuisgestuurd. Op de factuur hadden ze aangegeven dat als het boek gebruikt is dat ik gedeelte van mijn betaalde bedrag terug gestort zou krijgen.In mijn geval hadden ze aangegeven dat ik 30 euro terug zou krijgen. Maar helaas hadden ze dat na 1 maand nogsteeds niet gedaan. Ik heb ze een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ze het geld al hebben overgemaakt. Ik kreeg een reactie van vandijk dat zij het geld hebben overgemaakt op mijn naam, maar ik kwam erachter dat het niet mijn rekeningnummer was. Dus hebben zij een klant met hetzelfde voorletter en achternaam en hebben zij mijn geld op iemand anders rekeningnummer teruggestort aan de van de naam. Ze hebben niet gekeken op welk rekeningnummer boeken gekocht zijn. Ik ben daar heel erg ontevreden mee! Ik vind het slordig dat ze niet hebben gekeken wat mijn klantennummer en rekeningnummer is maar van mijn achternaam uit zijn gegaan.

Dat vandijk beter mijn gegevens checkt en mijn geld op mijn rekeningnummer stort.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VanDijk

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VanDijk nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 27 juni 2013 om 11:36 geantwoord

Klacht is in april 2013 opgelost door klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara1990