Klacht: Boek afgewezen voor retour

op 28 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Ik heb meerdere boeken besteld bij Studystore. In dat pakketje waren 2 boeken die ik het jaar daarvoor al had gekocht, dus deze gingen zonder ze aan te raken retour. vervolgens wordt één boek niet geaccepteerd omdat die beschadigd zou zijn en slecht verpakt volgens de meneer aan de telefoon die lang op zich liet wachten.

Dat het slecht verpakt zou zijn is onzin want dan zou het tweede boek wat precies het zelfde verpakt was ook niet goed zijn.

Vervolgens snap ik niet wat er mis is met het boek, naar mijn mening niet beschadigd en zowel komt dat onmogelijk door mij want ik heb het niet eens aangeraakt. Het gaat hier wel om 40 euro en dat is veel geld voor een student! dan moet je er ook bij bedenken dat je de verzending zelf moet betalen, dus zou ik het nu nog een keer retour zenden kom ik op 28 euro dat ik over hou als het geaccepteerd wordt!

Ik ben tevreden als het boek als retour geaccepteerd zou worden en ik mijn 40 euro terug krijg en de verzendkosten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 02 oktober 2017 om 14:46 geantwoord

Beste Joery,

We kunnen dit boek niet meer als nieuw retour nemen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verpakken. In dit geval is door het verpakken 1 boek beschadigd geraakt. Wij kunnen dit boek niet meer als nieuw verkopen. De oplossing die ik je kan bieden is dat je het boek nogmaals naar ons opstuurt maar nu naar ons antwoordnummer. Wij kunnen je dan de tweedehands vergoeding geven.

Sharon van der Ploeg
Klantenservice