Klacht: Bodylotion besteld, niet ontvangen, wel factuur voor creme ontvangen, 5 euro duurder

op 12 september 2016 over Bela Vita in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Op 15 november 2013 heeft mijn moeder een pot Arganolie bodylotion, € 7,99, besteld. Op 30 november 2013 ontving zij een factuur voor een pot Arganolie creme, € 12,99. Daarbij is een bedrag opgeteld van € 11.97 voor verzendkosten, snelle servicekosten en verzekering, iets wat het bedrijf standaard rekent en door de klant moet worden doorgestreept (iets wat m.n. oudere mensen niet altijd kunnen lezen).
De factuur is niet betaald omdat 1. de factuur niet overeenkwam met de bestelling en 2. het bestelde produkt nooit is ontvangen.
Inmiddels zijn we bijna drie jaar verder en nu ontving mijn moeder een brief van intrum justitia dat er een bedrag van € 66,55 vóór 13 september moet worden betaald, anders worden er deurwaarders ingeschakeld.
Er is nooit een herinnering of aanmaning ontvangen, dit is het eerste wat mijn moeder binnenkreeg, nadat de factuur was verstuurd.

De factuur moet vervallen omdat het produkt nooit is ontvangen.
De incassokosten moeten worden ingetrokken, omdat er geen enkele reden is geweest om een incassobureau in te schakelen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bela Vita

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bela Vita nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mivasten