Klacht: Bodyguard

op 09 mei 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

We zijn afgelopen zondag naar de Bodyguard geweest. We wilden heel graag Romy Monteiro zien omdat we haar helemaal geweldig vinden. Helaas is niet van te voren te zien als je boekt wie er speelt en ik vind dat toch eigenlijk een slechte zaak! Je betaald best wel wat voor eerste rang kaarten en je gaast voor een bepaalde persoon en als die dan vervolgens niet optreed is dat toch best een teleurstelling. Ik vind dat dit in de musical wereld toch anders moet! Ik begrijp dat er stand ins moeten zijn, maar ben van mening dat deze alleen ingezet moeten worden bij noodgevallen en dat het aantal shows zo aangepast moet worden dat de hoofdrolspelers die je graag wil zien er ook zijn! Als ik naar de toppers ga en ik betaal ervoor wil ik ook niet drie andere mensen zien! Niets ten nadelen van April Darby hoor want ze zong geweldig maar daar gingen we niet voor!

Show bijwonen met Romy

Bericht van Stage Entertainment Nederland

8 maanden geleden -

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

Bericht van Stage Entertainment Nederland

8 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Elst, U kunt uw klacht mailen naar info@musicals.nl met vriendelijke groet, Stage Entertainment

Alle klachten die gemeld zijn door Sandramarc