Klacht: Bod uitgebracht!!!

op 03 juni 2016 over Besteautobod.nl in de categorie Auto Onderdelen

Mijn 14 jaar oude auto Citroen C# bj2002 aangeboden via Besteautobod..Krijg ik een bod van Jouweersteauto uit Strijen waar ik uiteindelijk mee accoord ben gegaan.. Na rit van 2,5 uur rijden welgeteld met 2 auto’s ernaartoe.. daar aangekomen gaat die jongeman mijn auto ff testen en komt terug en zegt dat hij het bod niet kan geven omdat de schade die ik eerlijk heb vermeld van veel grotere omvang zou zijn dan ik had gezegd (nou echt niet!!!) had foto’s erbij gezet en wil me nog geen derde van de prijs geven wat hij had geboden, uiteraard ben ik hier niet mee accoord gegaan wat verwacht hij wel: ohw dat vrouwtje troggelen we auto wel voor matsprijs af die heeft er toch geen verstand van??? Heb besteautobod gebeld maar die spelen samen onder 1 hoedje met elkaar !!! Ik ga hier beslist niet mee accoord .wees dan eerlijk en breng niet vooraf bod uit en zeg wil de auto zien voordat ik prijs zeg!!!.ik moet mij ook aan de voorwaarden houden anders een boete betalen wanneer ik de auto niet lever..dus van andere kant dan ook !! Ik maak ook mijn onkosten om ernaar toe te gaan en verwacht sowieso tegemoetkoming in de onkosten!!! Een overeenkomst/bod is bindend van beide kanten dus ga de gerechtelijke weg volgen!! Wat verwachten ze een auto van 2002 met gebruikersporen dat die aankomt als gloednieuw showroommodel en dan ook nog voor een poedelprijsje??? Oplichters zijn het gewoon!!!

Wanneer ze me de prijs geven wat er geboden is!!! Doe anders dan geen bieding!!! Tegemoetkoming in de onkosten met 2 auto's er naar toe maar onverrichte zake ook weer terug!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Besteautobod.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door CobyPost