Klacht: Bod intrekken is niet mogelijk!

op 28 september 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb een bod gedaan op een fiets,die ik niet meer wil! Doordat je bij alles wat je koopt een bedenktijd hebt van 14 dagen,ben ik er vooraf van uitgegaan,dat ik dat bod kan intrekken. Nu zit ik er aan vast! Volgens mij mag dat niet! Graag een reactie aub. Alvast bedankt.

Dat ik dat bod in kan trekken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 28 september 2017 om 09:53 geantwoord

Goedemorgen Heleen,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.

Wanneer u een bod heeft geplaatst is dit bindend. Een geplaatst bod kunt u niet annuleren of terugdraaien. Wanneer de veiling nog geopend is, is de kans aanwezig dat u overboden wordt.

BVA Auctions heeft verschillende soorten veilingen, bij diverse soorten veilingen is het wettelijke herroepingsrecht van toepassing. U kunt deze informatie vinden op de ''Veilinginformatie'' pagina.

Onze FAQ kunt u vinden op onze website: https://support.bva-auctions.com/hc/nl

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Stan - BVA Auctions

Heeft op 28 september 2017 om 10:34 geantwoord

Ik schiet hier niets mee op! Ik wil die fiets niet! Ik zet mijn Rechtsbijstandverzekeraar de ARAG aan het werk!

Alle klachten die gemeld zijn door Pinot