Klacht: Bobbels en kreukels in vinyl

op 05 september 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

5 jaar geleden vinyl gekocht kwaliteit Castle Oak dit zou zeer goede kwaliteit zijn. Op de infokaartjes stond ook dat het slijtvast is en een verdikte toplaag heeft. Nu zitten er sinds een maand bobbels en vouwen in, dit word elke dag erger. Vouwen op plekken waar de bobbels niet weg kunnen voor de kast/tafel. Bobbels nu bijna overal. Het ligt in op de benedenverdieping 2 gangen en huiskamer/keuken. Carpetright is langs geweest heeft er foto\’s van gemaakt en 2 september kwam de klacht afhandeling per mail. Het komt erop neer dat het leefsporen zijn en geen fabrieks fout. Ze wijzen de klacht af. Sorry dit is wel erg makkelijk ik moet nu dus alles vernieuwen 5 jaar gaat het mee dat is normaal? Als ik dat had geweten koop ik toch veel goedkopere zoals ik ook op de bovenverdieping heb want dat is wel goed en mooi! Ik woon alleen en geen huisdieren dit vinyl ziet er nu echt niet meer uit dat moet er echt uit.

Er zit 10 jaar garantie op! Hoezo word nu mijn klacht afgewezen met het product is goed en het is veroorzaakt door leefsporen. Hoezo leefsporen ik woon alleen en ben bijna nooit thuis!

Alles waar dit vinyl ligt vervangen. Zoals het er nu uit ziet is geen gezicht en kan echt niet blijven liggen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 06 september 2017 om 11:16 geantwoord

Heeft op 12 oktober 2017 om 19:26 geantwoord

Geen vinyl mogen kiezen is eigenlijk geen optie al het andere is te duur voor mijn. Begrijp de 10 jaar garantie niet, dit gaat dus maar 5 jaar mee. Ik wil gewoon goed vinyl mogen kiezen geheel gratis. Zoals het nu is breek ik straks me nek of me bezoekers. Plus het gedoe van waar laat ik me meubels als er wat nieuws in moet.
Dan kies je iets uit en krijg je 156 euro korting.. Onzin!

Alle klachten die gemeld zijn door M Schiphorst