Klacht: Bo-rent Sittard onterechte schade en kosten in rekening

op 01 februari 2014 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Onlangs een sprinter bij Bo-rent gehuurd voor een dag. Toen ik de bus s ochtends terug kwam brengen zei men dat ik schade had gemaakt. Dit is absoluut niet waar, de hele bus zat al onder de schade aangegeven met stickers toen ik hem kreeg. Ook bij de schade die ik zogenaamd had gemaakt zat een sticker, liep van voor naar achter. Tevens zijn er talloze schades die niet aangegeven zijn door een sticker alsmede op het formulier. Daar hoorde ik ze niet over, heb ik ook allemaal gedaan zeker?

Ik ging hier niet mee akkoord en ben weggegaan.

Dus was gelijk 300 euro van de borg lichter.

Krijg ik dagen later een brief.

Je was 15 minuten te laat met terugbrengen dus je moet een extra dag betalen. Ten eerste verhuren ze die bussen ook per halve dag en zelfs korter. Ten tweede heb ik staan wachten omdat de werknemer aan de telefoon was, en in zijn eentje in de zaak stond. Tevens hebben we ongeveer 20 minuten met de werknemer van Bo-rent buiten staan discussieren.

word ik aangeslagen voor het aftanken, terwijl dit gewoon was gebeurd.

Ik heb dit telefonisch kenbaar gemaakt aan de betreffende medewerker. Die zou het op zijn beurt met zijn leidinggevende gaan bespreken en mij terugbellen.

Valt er tot mijn grote verbazing vandaag een brief van een incassobureau op de deur.

Heel klantvriendelijk van Bo-rent.

Een dagje een bus huren kost je dus 665 euro als je betaalt waar Bo-rent om vraagt.

Onterechte kosten niet betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bo-rent

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bo-rent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robinvh