Puzzelplezier
Klacht van Lydia kimpe op 03 januari 2022 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Ik mis de extra puzzles in de krant Lees meer
Bij BN DeStem zijn in totaal 577 klachten ingediend op Klacht.nl. In de afgelopen 12 maanden kwamen er 8 klachten bij. De gemiddelde beoordeling is 1.5/10 (afgelopen 12 maanden, 2 stemmen), over alle jaren 2.4/10 (248 stemmen). Dien een klacht in over BN DeStem. Bekijk ook het volledige bedrijvenoverzicht op Klacht.nl.
Hieronder kunt u zien welke klachten er over BN DeStem zijn gemeld. Lees meer >
U kunt een klacht over BN DeStem indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor BN DeStem.
Op Klacht.nl zijn in totaal 577 klachten over BN DeStem ingediend, waarvan 8 in de afgelopen 12 maanden. De meest voorkomende klachten gaan over Kranten - Regionaal.
BN DeStem reageert niet via Klacht.nl.
De meest voorkomende klachten over BN DeStem gaan over Kranten - Regionaal. In de afgelopen 12 maanden zijn 8 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met BN DeStem door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
BN DeStem heeft op Klacht.nl over alle jaren een gemiddelde beoordeling van 2,4 op 10, gebaseerd op 248 beoordelingen.
Op Klacht.nl heeft BN DeStem een gemiddelde beoordeling van 2,4 op 10 uit 248 beoordelingen en 577 klachten, waarop BN DeStem via Klacht.nl niet reageert. Of BN DeStem betrouwbaar is, beoordeelt u zelf aan de hand van de ervaringen van andere klanten: alle klachten en reacties staan openbaar op de bedrijfspagina.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert BN DeStem niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van Lydia kimpe op 03 januari 2022 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Ik mis de extra puzzles in de krant Lees meer
Klacht van [email protected] op 31 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Voor de zoveelste keer is de krant niet bezorgd. Dit gebeurt gemiddeld een a twee maal per week en dat al gedurende een jaar. Ook wordt de krant zeer vaak veel te laat bezorgd. Ik heb dit al diverse malen doorgegeven maar er... Lees meer
Klacht van Cees cornelis op 28 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
De laatste weken nauwelijks een krant.... overweeg opzegging van het abonnement, wil niet digitaal lezen Lees meer
Klacht van Rian Corstens op 27 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
afgelopen vrijdag 24 december mezza niet ontvangen adres: de wittstraat 36 5121 HR Rijen Lees meer
Klacht van monique toe water op 27 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
vandaag de stem niet ontvangen. erg jammer net voor de kerstdagen!!! Lees meer
Klacht van Marieke Sluis op 24 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Er is dit jaar 3x een bedrag van Euro 91,96 door u afgeschreven, hetgeen klopt. Maar vandaag een bedrag van Euro 92,42. Dus een hoger bedrag terwijl ik 4x dus geen krant heb ontvangen en hierover heb gebeld, mijn rekening... Lees meer
Klacht van Marja Schram op 23 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Ik zou vanaf maandag 20 december de stem 2 weken cadeau krijgen samen met een kennis . Tot nu toe niets ontvangen Lees meer
Klacht van Muis Listing op 18 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
De krant wordt al maanden uren te laat bezorgd. We krijgen geen geld terug omdat hij uiteindelijk wel bezorgd wordt. Maar wij hebben een contract afgesloten voor een ochtend krant, niet stelselmatig voor een krant die door de week tussen 8... Lees meer
Klacht van Leondiep op 17 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Beste heer / mevrouw, wij hebben al 40 jaar een abonnement bij BN De Stem. De laatste jaren krijgen wij gemiddeld 3-4 keer per maand geen krant thuis bezorgd. Steeds wordt hierover contact opgenomen met de klantenservice van BN De Stem... Lees meer
Klacht van Marcia Wentzler op 16 december 2021 over BN DeStem in de categorie Kranten - Regionaal
Ten eerste word de krant standaard niet bezorgd voor 10 uur. 2e klacht is dat bezorger net n noodgang mijn oprit oprijd en het gras kappt rijd. 3e klacht dat jullue zo slecht te cintacteren zijn. Als dit allemaal maal zo... Lees meer