Klacht: lekkage via losliggende voorruit

op 15 februari 2016 over Bluekens Volvo in de categorie Garagebedrijven

vorig jaar mei 2015 melding gemaakt van het feit dat er vocht in de auto ( Cdertig ) was, waarschijnlijk door de voorruit, auto heeft geruime tijd bij de dealer gestaan om te kijken wat het probleem was, en inderdaad water via de voorruit, aangegeven dat dit wel erg vreemd overkomt, geen ruitschade, wel water!! meerdere malen in de daarop volgende maanden contact gehad met Bluekens Volvo, geen enkele tegemoetkoming.
Vandaag auto naar Carglass gebracht, er is geadviseerd geen meter meer met de auto te rijden, voorruit ligt er gewoon los in, en is levensgevaarlijk. wordt vandaag door Carglass in orde gemaakt en door middel van een warmtekanon weer droog gemaakt.
Kosten van dit Alles : € 487,00
Ongekend slechte service van Bluekens Volvo Breda
Weer contact opgenomen met Volvo Breda, en weer trekken ze hun handen van het probleem af, terwijl ze zelf aangeven dat dit eigenlijk niet voor mag komen!!

Wanneer deze schade door Volvo zal worden vergoed!!!!!!!!!!
Dit is een constructiefout!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bluekens Volvo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bluekens Volvo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door volvoCdertig