Klachten over Blueblizz.com

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Blueblizz.com zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Blueblizz.com in de categorie Internetshops - Sport

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Betaald niet geleverd met smoes

Klacht van op 04 juli 2013 over Blueblizz.com in de categorie Internetshops - Sport

Badpak besteld, niet geleverd. Vervolgens gebeld met BlueBlitz, product tijdelijk niet leverbaar. Keus terug betaling of alsnog product iets later. Gekozen voor product, vervolgens weer geen levering. Terug gemaild dat ik graag mijn geld retour zie. Geen reactie! Lees meer

Wel betaald, helft maar gekregen

Klacht van op 28 maart 2013 over Blueblizz.com in de categorie Internetshops - Sport

Op 13 februari heb ik twee paar schaatsbeschermers besteld en betaald. Op 22 februari heb ik één paar geleverd gekregen, met een vrachtbrief waarop stond dat het andere paar nageleverd zou worden. Later een mailtje dat er vanwege organisatorische redenen... Lees meer

geen levering ontvangen

Klacht van op 14 maart 2013 over Blueblizz.com in de categorie Internetshops - Sport

hallo, ik heb op 17-02-2013 een Bremshey Dubbel Trimwiel besteld bij blueblizz.com. dit product heb ik echter nooit ontvangen. ik heb vantevoren een bedrag van 24,50 afgerekend via ideal. Eerder is wel een springtouw binnengekomen van dezelfde order. In een bijgeleverde... Lees meer