Klacht: Betaling niet ontvangen

Thebeautyassistant op 04 mei 2017 over Blue Note in de categorie Muziekstudio

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samenwerking gehad met bedrijf Blue Note voor mijn website. Twee artikelen voor bedrijf geplaatst, met als contactpersoon Jaap Stevens. Geen betaling ontvangen, en er word ook niet meer op e-mails gereageerd. Verder is er nergens een telefoonnummer te vinden.

Gewenste Oplossing:

Als betaling ontvangen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blue Note over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blue Note in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blue Note een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blue Note

Heeft op 26 mei 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit is reeds opgelost. U hebt de betaling ontvangen voor beide artikels. Ik hoop dat we in de toekomst nog zullen kunnen samenwerken. Vriendelijke groet, Jaap Stevens

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

Alle klachten die gemeld zijn door Thebeautyassistant