Klacht: Blokkering zonder reden.

op 24 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze maand is er al 3 keer zonder reden de telefonie/internet geblokkeerd, en gaven ze toe dat het hun fout was. Wij zijn afhankelijk van de telefonie/internet, we betalen elke maand netjes en toch krijgen ze het voor elkaar om zoveel keer in de maand te gaan blokkeren. Moeten wij eerst ons prepaid opwaarderen met 20 euro om hun daarvoor aan te spreken en het op te laten lossen.Want per mail krijg je pas een week later een reactie. En nu is het WEER zover dat de telefonie alleen geblokkeerd is en ik dit te belachelijk voor woorden!

Gewenste Oplossing:

Eerst kijken wat er aan de hand is voordat hun een blokkering erop zetten!En sommige mensen hebben geen abonnement waardoor hun zelf niet naar 0900 nummers kunnen bellen. Ik vind dat ze iets eraan moeten doen om hun klanten ook tegemoet kunnen komen door middel even terug te bellen, verdienen ze al niet genoeg?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 februari 2014 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben u op 28-01-2014 een email gestuurd, hier hebben wij helaas geen reactie op mogen ontvangen. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u onverhoopt nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag of u kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 0900-9323 (15 ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door dhr.janssen