Klacht: Blokkering Visa Card

op 02 juli 2021 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik heb een brief ontvangen dat mijn Visa Card per 22 juli geblokkeerd zal zijn.
Er wordt vertelt dat mijn inkomsten niet toereikende zijn om nog gebruik te kunnen maken van de visa card omdat de kaart alleen op mijn naam staat terwijl mijn vrouw ook een heel goed maandelijks inkomen heeft!
Ik heb nog gevraagd of het mogelijk is dat de kaart op beide namen komt te staan, maar dat is absoluut niet mogelijk!

Wij hebben altijd netjes op tijd betaald en hebben gewoon een positief saldo.

Ik vind het echt schandalig dat dit zo gebeurt na zoveel jaren lid te zijn van jullie organisatie en dat net voor vertrek van onze vakantie!
Heel slordig en zeer onprofessioneel zoals er met klanten wordt omgegaan.

Als alternatief zouden jullie het limiet naar beneden kunnen stellen of halveren , maar om de card te blokkeren vind ik wel heel ver gaan, gewoon schandalig voor een creditcard verstrekker.

Of dat mijn vrouw en ik samen kaarthouder worden zodat beide inkomsten meegenomen worden

Dhr van

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar International Card Services over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door International Card Services in behandeling genomen

Bericht van International Card Services

2 weken geleden - Beste van Dijk, We vinden het erg vervelend voor u dat uw Card is geblokkeerd vlak voordat u met vakantie gaat. We kunnen ons voorstellen dat u hierdoor na vele jaren erg door overvallen bent en dat u teleurgesteld bent. Onze excuses voor het ongemak. Uit onze gegevens blijkt dat u ook via een ander kanaal uw ervaring met ons heeft gedeeld. We hebben u via dat kanaal een algemene reactie gegeven en uw gegevens opgevraagd. Naar aanleiding van de door u verstrekte gegevens hebben we uw review op 5 juli doorgestuurd naar de betreffende afdeling. De review die u op klacht.nl heeft geplaatst zullen we als aanvulling ook doorsturen naar deze afdeling. Met vriendelijke groet, International Card Services

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat International Card Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

International Card Services

Heeft op 06 juli 2021 om 12:37 geantwoord

Beste van Dijk,

We begrijpen dat er een vervelende situatie voor u is ontstaan vanwege de blokkade van uw Card. Onze excuses voor het ongemak.

We hebben uw bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Een medewerker neemt contact met u op om de kwestie met u te bespreken.

International Card Services

Alle klachten die gemeld zijn door van Dijk