Klacht: Blokkering van mijn betaalsysteem

op 23 juni 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb nooit problemen gehad met betalen; altijd normaal betaald. Nu bestelde ik een AIR HAWK en kreeg ineens de mededeling dat ik niet normaal betalen kan, maar alleen nog met een creditcard omdat mijn rekening bij u geblokkeerd is Nu bezit ik twee creditcards nl. 1 Visa en 1 van de ING, maar ik wens die niet te gebruiken, omdat ik niet weet waarom en waarvoor die blokkering wordt toegepast. Ik heb gepoogd om bij diverse afdelingen dit te weten te komen, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er moet bij u een fout zijn gemaakt, maar niemand wil uitzoeken wat er is gebeurd.

Wanneer de normale betalingsmogelijkheid weer is hersteld. Want als dit zo blijft word ik bij elke volgende bestelling blijvend geconfronteerd met dit probleem en betekent het "einde van de klandizie".

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 23 juni 2017 om 15:38 geantwoord

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat u bent geblokkeerd. Helaas kunnen wij niet via deze site de reden vermelden waarom een betaling wordt geblokkeerd. Daarom adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice.

Dagelijks is de klantenservice te bereiken van 9:00 tot 16:45.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping

Heeft op 26 juni 2017 om 10:39 geantwoord

Ik heb meteen al contact opgenomen met de klantenservice. Maar die konden mij niet helpen en verwezen mij door naar een andere afdeling. Die vertelden me dat zij daar niets aan konden doen en verwezen mij ...u raadt het al... naar klantenservice. De \"bereidwilligheid\" om zichzelf in te zetten voor een oplossing, was bij alle medewerkers waar ik contact mee had totaal afwezig. Iedereen was totaal ongeïnteresseerd en liet dat duidelijk blijken. Prachtige klantenbinder !!!

Reactie van de melder van de klacht C. Roos

1 maand geleden - U geeft LETTERLIJK precies weer wat u al eerder hebt geschreven. En waarop ik u als antwoord heb gegeven dat tot nu toe niets heeft geholpen. En nu schrijft u dus letterlijk hetzelfde. Tevens bleek uit uw reactie'...en ook nu weer... een totale ongeïnteresseerdheid Het enige wat ik nu nog kan en GA doen, is uitgebreid, via de mij ten dienst staande mogelijkheden, de publiciteit zoeken om anderen te waarschuwen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Roos