Klacht: blokkering van mijn betaalsysteem.

op 18 juli 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Mijn betaalsysteem is door u geblokkeerd. Waarom weet ik niet, want alle aangeschafte producten worden door mij altijd normaal betaald. Nu kan ik alleen nog met een creditkaart betalen om artikelen bij u te bestellen. Er is dus bij u duidelijk een fout gemaakt. En ik heb klip en klaar gevraagd e.e.a. te corrigeren, maar niets van u gehoord. Hoewel ik twee creditcards bezit, wens ik in dit geval ze niet te gebruiken. Ik heb geen zin om bij elk product dat ik bij u bestel, voorgeschreven te krijgen hoe ik moet betalen om het desbetreffende product te kunnen ontvangen.

Opheffen van de blokkade en gewoon het normale betalingsverkeer aan te houden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 juli 2017 om 14:23 geantwoord

Beste Heer Roos,

Onlangs heeft u telefonisch contact gehad met een collega van de klantenservice. Hierin is uw klacht besproken, zoals ook telefonisch gemeld is uw klantkaart in orde en vertoont deze geen blokkade.

Helaas is het niet te herleiden waarom u dan geen order kunt plaatsen. Dit kan zijn door een bepaalde betaalwijze die we aanbieden en door een externe partner wordt verricht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Roos