Klacht: Blokkering internettoegang + kosten blokkering internettoegang

op 09 juli 2015 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ten onrechte heb ik in juni een blokkering van mijn diensten van Online ontvangen.
De dame van het call centre kon niet zien in de administratie dat ik mijn rekening reeds betaald had.
Zij beweerde dat ik nog een maand moest betalen, zij gaf telkens aan dat ik ‘de maand daarvoor niet betaald had. April werd maart, en maart werd weer februari. . Ik heb duidelijk uitgelegd dat ik aan de hand van mijn rekening overzicht bij de bank kon zien (iets wat ik ook uit het hoofd wist) dat mijn maandelijkse rekeningen altijd betaald waren. Geen enkele maand is overgeslagen.
Om weer toegang tot mijn diensten te krijgen heb ik het maandelijks bedrag van juni 2015 overgemaakt ver vóór het normaal van mijn rekening zou worden geschreven. Ik heb nu eenmaal internet nodig voor mijn werk.
Sinds april ben ik de tweede periode van twee jaar abonnement gestart bij Online omdat ik in eerste instantie tevreden was over de diensten.
Doordat de dame van de service desk mij niet wilde geloven dat ik geen openstaande rekeningen had en door haar onkunde heb ik nu echt wel spijt dat ik de tweede periode ben ingegaan.
Service en klantgerichtheid is belangrijk. Er is voldoende keuze in aanbieders.
Er kunnen misverstanden ontstaan, berichten kunnen elkaar kruisen, er kunnen administratieve onnauwkeurigheden gemaakt worden … daar kan ik mee leven. Het feit dat de medewerkster van de servicedesk mij behandelde als een grote wanbetaler terwijl alles betaald was, is mij in het verkeerde keelgat geschoten.

Mijn rekening van juni 2015 diende ik op deze manier

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien de 20 euro van Kosten blokkering internettoegang teruggestort worden.
Een bericht met een excuus zou ik op zijn plaats vinden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sara Smets