Klacht: Blokkeren op pagina na vraag

op 07 augustus 2017 over Tof Babykleertjes en Accessoires in de categorie Babykleding

Ik heb gereageerd op een artikel met de vraag of het een handmade item betreft of Ali Express ivm de maat en kwaliteit /prijs.
(Aangezien bijna alles van Ali express lijkt te komen en er heel veel met pre-order gewerkt wordt)
Ik ben direct geblokkeerd op de fb pagina zonder enig antwoord. Ik vind dit ronduit schandalig dat er zo met mensen wordt omgegaan.

Een reactie ipv een blokkade.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tof Babykleertjes en Accessoires over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tof Babykleertjes en Accessoires in behandeling genomen

Bericht van Tof Babykleertjes en Accessoires

2 maanden geleden - Op de TOF pagina wordt er regelmatig reclame voor en door andere bedrijven reclame gemaakt. Om de pagina schoon en TOF gerelateerd te houden wordt dit eruit gefilterd. Wanneer er op onze pagina wordt doorverwezen of reclame wordt gemaakt naar een ander bedrijf of pagina in het openbaar zal het worden verwijderd, als dit aanhoudend is wordt er geblokkeerd. Dit is het beleid bij tof om te voorkomen dat er andere bedrijven of personen ongewenst reclame maken op de TOF pagina. Voor vragen stuur ons een e-mail: info@tofonline.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Janina Vd steeg