Klacht: blokkeren betaalrekening

op 27 maart 2013 over ING in de categorie Banken

Mijn betaalrekening is geblokkeerd nadat een aantal gegevens niet correct waren. Inmiddels is dit opgelost maar mijn rekening is na 5 x met ING bellen en 3 x mailen nog steeds niet gedeblokkeerd.Ik krijg iedere keer hetzelfde verhaal dat dit met spoed naar desbetreffende afdeling wordt doorgegeven en dat het deblokkeren uiterlijk 2 dagen gaat duren. Inmiddels ben ik 2 weken verder: kan geen geld afhalen, niet pinnen en geen rekeningen betalen! In een brief die ik van ING heb gekregen staat dat alle gegevens kloppen dus welk recht heeft deze bank nog om mijn rekening te blokkeren. GEEN!

Zo spoedig mogelijk en dan bedoel ik vandaag nog de rekening deblokkeren zodat ik aan mijn EIGEN geld kan komen!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 maart 2013 om 19:19 geantwoord

Beste vivian123,

Om veiligheidsredenen kunnen wij geen privacy-gevoelige gevens via dit medium met jou uitwisselen. We vragen je daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen via Twitter of Facebook. Het ING Webcare team helpt je aldaar graag verder.

Groet,

Robin
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare
www.twitter.com/INGNL_webcare
www.facebook.com/INGnl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vivian123