Klacht: Blokker roermond

op 19 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo meneer/mevrouw,

Ik heb een cadeau gekocht bij de blokker in Roermond 16 september 2016 rond 14.00 uur. Het was 1 theepot en nog 3 kleine cadeautjes (kopje onderlegger enz). Ik vroeg beleefd of het ingepakt kon worden. Dat kon wel maar ze wilde nog even iemand tussendoor laten afrekenen. Dat kon ik nog begrijpen. Daarna ging ze verder met inpakken. Het duurde zo lang voordat ze 1 theepot had ingepakt. En ja hoor er kwam nog een klant en ook die ging ze tussendoor afrekenen en kwam ze weer terug bij mijn cadeaus. Ik irriteerde me steeds meer en meer omdat je de spullen normaalgesproken binnen 4 minuten ingepakt kan hebben. Daarna kwam weer een klant en ging ze weer naar de kassa. Op dat moment heb ik mijn spullen gepakt en heb ik gezegd dat ik niet eeuwig kon wachten op haar. Ze schreeuwde nog eens naar mij dat ik dan maar eerder moest komen. Wat is dat onbeleefd en onklantvriendijk zeg! Waar dat op sloeg weet ik ook niet. Normaalgesproken heeft de blokker een goede service maar dit geval haalt de service wel erg omlaag. Het was een jonger meisje met een donker huidskleur (het is echt geen racisme of dergelijke want ik ben zelf ook buitenlands). Een aantal klanten in de winkel hebben haar vragen gesteld zoals bijvoorbeeld is dit speelgoed leeftijdsgebonden en ze antwoorde er gewoon met Ja op. Erg slechte service. Klanten dienen geholpen te worden.

Ze moet haar excuses aanbieden of in ieder geval aangesproken worden op haar gedrag. Dit is niet wat de klanten wensen. Zo jaagt ze de klanten weg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 20 september 2016 om 14:58 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik kan me heel goed voorstellen dat u ontdaan bent over de manier waarop u in de winkel bent behandeld. Dit past dan ook absoluut niet bij Blokker. Uw bericht wordt besproken met zowel de bedrijfsleider van de winkel als de rayonleider waar de winkel onder valt. De situatie die u heeft meegemaakt kan ik niet mee terugdraaien helaas. Door uw ervaring te bespreken met de betrokken winkel kunnen we het in de toekomst wel voorkomen. Zonder uw melding hiervan was dit niet mogelijk geweest.
Namens Blokker bied ik u excuses aan voor hetgeen wat u heeft meegemaakt. Een bezoek aan een van onze winkels hoort een leuke ervaring te zijn, geen vervelende. Ik ga er dan ook vanuit dat u dit niet nogmaals zal overkomen.

Saskia
Blokker webcare