Klacht: blokken in indesign

op 25 februari 2018 over Adobe in de categorie Software

Sinds ik mijn nieuwe macbook pro heb, heb ik steeds problemen in indesign. eerst kreeg ik allemaal blokken en rare strepen door mijn foto’s. Na een update was dat gelukkig over. Maar daarna kreeg ik last van allemaal grijze blokken door de hele pagina. ze verdwijnen wel weer wanneer ik de van weergave-prestatie wissel of in en uit zoom maar als ik dan weer in of uit zoom, scrol, een afbeelding of tekst plaats o.i.d. verschijnen de blokken weer. Dit is nu al zo’n 4 maanden aan de hand en ik ben er nu klaar mee.
Adobe loopt achter op de vernieuwingen van MAC maar 4 maanden is wel erg lang. Ik wil gewoon dat ze het nu oplossen en ik er geen last meer van heb.

Het licht niet aan mijn computer, heb al een nieuwe moederboord gekregen en hij heeft het nog steeds. Ook meerdere vriendinnen hebben er last van. Niet alleen van indesign maar ook in andere adobe programma’s.

Een update van de verschillende programma's, maar vooral van indesign die alle problemen doen laten verdwijnen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k. beerepoot