Klacht: Blokkeerd en torenhoge kosten door verstrekken onjuiste informatie

Bram op 05 juli 2020 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedendag, ik zit in Turkije en ik heb vooraf aan deze reis met Tele2 gebeld met de vraag wat er binnen mijn bundel valt en wat niet. De man waarmee ik gesproken had wist het niet zeker en zette mij even in de wacht om het uit te zoeken. Vervolgens kreeg ik te horen dat Turkije tot mijn bundel behoort en dat er geen extra kosten gebonden zijn aan het bellen vanuit Turkije naar Nederland. Een super fijn gesprek. Ik heb dus geen extra abonnement genomen of andere voorzieningen getroffen. Gisteren was ineens mijn abonnement geblokkeerd en zag ik dat ik in de laatste dagen met honderden euro’s over mijn bundel heen was en dat ze daarom mijn abonnement hebben geblokkeerd. Ik dus een chat begonnen met een medewerker van Tele2 (Michelle). Ik heel netjes de situatie uitgelegd waarop ik te horen kreeg dat haar collega dan een fout had gemaakt en dat ze niks voor mij kan doen. Ik kon gedeblokkeerd worden als ik een formulier in vul en alvast €70 van hetgeen dat open staat betaal. Toen ik vorige week belde kreeg ik de mededeling dat het gesprek wordt opgeslagen voor trainingsdoeleinde, dus vroeg ik Michelle het gesprek terug te luisteren. Dat was niet mogelijk en ze zei kortaf dat dit gesprek geen zin had en dat ze wel alles kon blijven herhalen maar dat ze niks voor mij kan doen. Ze sloot vervolgens het venster abrupt zonder dat ik de mogelijkheid had iets van het gesprek op te slaan. Echt onacceptabel en zeer slechte service! De fout ligt bij hun en ze helpen niks. Ik ben zakelijke klant en ben momenteel niet bereikbaar..

Kwijtschelding van de kosten buiten mijn bundel en per direct deblokkeren van mijn abonnement. Verder zou ik het zeer op prijs stellen als Tele2 het telefonisch gesprek van vorige week terug luistert en ook mijn chat met Michelle terug leest en beoordeeld op klantvriendelijkheid. Dat was het alles behalve!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bram