Klacht: Blokkade van m’n rekening

op 08 juni 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Afgelopen maand heb ik veel spullen verkocht op internet. Binnen een paar weken was er dus meer als 2500€ binnengekomen op m’n rekening. Ik reeg bericht van paypal dat ik , nogmaals, mijn identiteit moest bevestigen. Ik moest dat doen vóór oktober 2016. De volgende dag..rekening geblokkeerd. Ik kan m’n saldo bekijken, maar kan er niets mee doen. Dit was op 2/6. Ik m’n id kaart daarheen gestuurd, plus een kopie van een brief van de belastingdienst, ter verificatie van m’n adres. Ik kreeg antwoord van paypal ‘belastingbrief was niet ok, want er is geen datum te zien. Ik een loonstrook genomen, dat gedeelte gekopieerd waar m’n naam, adres en datum op staan. Kreeg ik wéér te horen dat dat niet in orde was. Ik d’r heen gebeld. Zeggen ze mij dat ik het gehele document (loonstrook) moet kopieeren, geen gedeelte ervan.Als ik dat geregeld had, zou binnen 72 uur m’n rekening weer te gebruiken zijn.
Zojuist (nu dus 72 uur later) krijg ik bericht van paypal dat een loonstrook niet voldoet, en ze hebben de achterkant van m’n id kaart ook nodig. Ik ben momenteel op vakantie en kan dit dus niet doorsturen op ’t moment. Ondertussen staat d’r alweer een flink bedrag op m’n paypal waar ik dus niet bij kan.

Als ik m'n rekening weer gewoon kan gebruiken!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manfred71