Mijn Klacht:
Reeds heb ik contact gehad over een blokkade op mijn account. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd mij gezegd dat mijn blokkade opgeheven zou worden Als ik een bijlage vanuit het CCBR mee zou sturen waarop staat dat ik niet geregistreerd ben. Deze meegestuurd en als antwoord heb ik gekregen: ”dat er een achterstallige betaling naar het incasso”’. Hierdoor is mijn dossier overgedragen aan het incassobureau. Terwijl er op mijn naam geen achterstallige betalingen zijn of zijn geweest. Dit zal dan vanuit een tijdelijke bewoner zijn geweest die 1 maand bij mij heeft gewoond. In3 wil mij hier niet mee helpen en hierdoor heb ik een blokkade naar een handeling van een ander. Dit hoort persoonsgebonden te zijn en niet voor het hele adres.
Gewenste Oplossing:
Dat de blokkade opgeheven wordt op mijn account en deze blokkade alleen geld voor de persoon die een aankoop heeft gemaakt en niet betaald heeft. Aangezien ik persoonlijk geen registratie heb door achterstallige betalingen.