Reeds heb ik contact gehad over een blokkade op mijn account. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd mij gezegd dat mijn blokkade opgeheven zou worden Als ik een bijlage vanuit het CCBR mee zou sturen... Lees meer
Ik heb iets open staan bij In3 dit staat al maanden op bevroren omdat de opdrachtgever zich niet aan de voorwaarden heeft gehouden, In3 is na maanden nog steeds op zoek naar een oplossing, maar die komt er maar niet,... Lees meer
heb bij Fitwinkel een product gekocht en deze in 3 termijnen betaald via in3, wat een drama het ene bedrijf heeft totaal geen kennis over de producten welke zei verkopen en het ander bedrijf betaald niet terug bij retour verzending... Lees meer
Jullie zijn een bedrijf en bieden diensten aan. Die diensten leveren niet en ik kan naar mijn geld fluiten ik heb telefonisch contact gehad. Het is belachelijk en dat kan juridisch niet. Dan moeten jullie als bedrijf die diensten niet... Lees meer
In mei 2020 heb ik een Macbook besteld met in3 als betaalmiddel. Deze vervolgens retour opgestuurd en door het bedrijf(OnlyMac) ontvangen op 25 mei. In3 wilt al 2 maanden mijn geld niet terugstorten omdat ze aangeven dat het bedrijf geen... Lees meer