Klacht: Blokkade accout (onterecht!)

op 16 mei 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik een dure kast besteld bij Otto waarvan (ik dacht) dat de levertijd 2-3 werkdagen zou zijn. Ik natuurlijk geduldig wachten… duurde te lang tot dat ik een mail kreeg dat het verzonden is. Wil ik na 2 dagen op mijn account kijken is het geblokkeerd en is de bestelling dus NIET doorgevoerd!! Er staat bij neem telefonisch contact op dus ik doe dat. Dame geeft aan doordat ik een ander adres heb ingevuld dan normaal is mijn account geblokkeerd nou waar slaat dat op! Dus ik moest een mailtje sturen naar de klantenservice backoffice met een kopie paspoort id en bewijs van inschrijving?? Maar oké ik doe dat gewoon want ik wil een kledingkast !! We zijn 1 WEEK verder en ik heb nog steeds geen reactie! En nog steeds geen kast want ik kan niks bestellen!!! Dit is zo frusterend!!! 2x tussendoor gebeld en ze kunnen telefonisch niks meer voor mij betekenen. Nu 1 week verder en ik wacht nog steeds! En dan moet ik na de blokkade(wat waarschijnlijk nog heel lang gaat duren) weer opnieuw een bestelling plaatsen waarna ik weer een aantal dagen moet wachten!!!!!! Wat een drama voor NIKS zeg! Ik wil graag de kast hier bestellen omdat er een mooie aanbieding loopt. Straks is de aanbieding nog weg!

Ik ben pas tevreden zodra mijn account wordt gedeblokkeerd waardoor ik eindelijk weer een bestelling kan plaatsen en dat mijn bestelling meteen geleverd word!!!! En dat OTTO met een goede compensatie komt anders bestel ik er nooit meer!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 16 mei 2020 om 10:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Soraiadossantos..