Klacht: blokkade

op 20 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

geachte lezer
hier bij wil ik mijn klacht melden
omdat ik een lange tijd in het buitenland geweest ben, heb ik een maand van mijn facturen niet kunnen betalen, omdat ik al mijn geld op me spaarrekening had voor de veiligheid. dat ik terug kwam in nederland kwam ik er achter dat ik een blokkade op mijn telefoon had. ik heb toen meteen contact op genomen met jullie klantenservice. er werd mij toen verteld, dat als ik via de tele2 app zou betalen, dat ik binnen 2 uur aan gesloten zou worden. ik heb dat meteen gedaan.
en de volgende dag was ik nog niet aangesloten toen, heb ik weer contact gehad met jullie klantenservice die vertelde mij dat ze het heel raar vond,nomdat jullie het bedrag wel binnen hadden. zij heeft voor mij een email gestuurd naar jullie financiele afdeling toen, vertelde ze mij dat ik nog wel kon rekenen op 5 werkdagen zonder telefoon. uiteindelijk na 12 keer bellen was ik het zat. ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. elke medewerker van de klantenservice vertelde mij een ander verhaal. de laatste medewerker die ik gesproken heb vertelde mij, dat ik tot 26-9 afgesloten zou zijn. ik ben ondertussen 2 weken niet bereikbaar geweest. en ben dus naar de winkel gegaan waar ik mijn abbonement heb afgesloten. de man die mij hielp heeft 5 minuten met iemand van jullie aan de telefoon gesproken. en toen kon ik ineens wel aangesloten worden binnen 5 minuten was het geregeld. ik wil zeker een vergoeding! voor de afgelopen 2 weken waarvan ik niks verbruikt heb of kon verbruiken. en wil een klacht indienen omdat ik heel slecht behandeld ben door 12 medewerkers om precies te zijn …
ik vind dit heel jammer want ben nog maar net klant bij jullie.
mvg …
Daphne jacobs
dellaertlaan 5
1945WG beverwijk
09-05-1996
06-40992063
Daphne_voetbal@hotmail.nl

als ik normaal behandeld word door de klantenservice

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daphnejacobs_