Klacht: Blokkade 0900 nummers

op 16 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Wil ik vrijdag bellen naar 0900 nummers op mijn vaste telefoon laten blokkeren, bel de helpdesk. Vriendelijke jonge man stuurt formulier dat ik ondertekend ingescand terug moet mailen. Krijg ik een reply dat mijn email adres niet overeenkomt. @chello.nl is door henzelf verandert in @upcmail.nl Opnieuw de helpdesk gebeld. Moest ik ze nogmaals sturen naar klantenservice@upc.nl. Krijg ik weer mail terug dat mail niet verwerkt kan worden omdat email adressen niet overeenkomen. Weer gebeld. Nogmaals gemaild. Krijg ik antwoord dat je niet mag mailen naar klantenservice@upc.nl. Vandaag weer gebeld naar helpdesk, vertelt een dame me doodleuk dat je niet kunt mailen maar de formulieren maar per post moet sturen.

Waar is UPC mee bezig in het internet tijdperk?? Straks moet ik postduiven gaan kopen. Nog nooit zo’n slechte service ondervonden. En wie betaald de kosten van onrechtmatig 0900 nummer gebruik nu ? ? ?

Dat de gescande formulieren die ik nu 4 keer naar ze gemaild heb nu direct in behandeling worden genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ModelMarcel1