Klacht: Bloemen nooit gezien, kaartje verdwenen en afzender ondbekend

op 24 juli 2017 over Bloem Trans in de categorie Bloemen

Terug gekomen van vakantie vind ik een kaartje van Bloem Trans in mijn brievenbus, waarop stond dat de bloemen afgeleverd waren op en niet bestaande nummer van de straat.
Meteen het nummer op het kaartje gebeld, en alle gegevens doorgegegeven zodat hij de bestelling kon achterhalen.
Hij zou het e.e.a. dezelfde dag controleren en me tetugbellen.
Maar dat is niet gebeurd.
De volgende dag heb ik weer gebeld, nog een keer al mijn gegevens door moeten geven. En wederom werd me toegezegd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden.
Maar dat is nog niet gebeurd!
Aangezien telefonisch contact niet leek te werken, heb ik 3 dagen later besloten om een sms te sturen.
Wederom zonder resultaat.
Vandaag (7 dagen later) heb ik nog een sms gestuurd, maar nog steeds niets!
Dat de bloemen afgeleverd zijn op een niet bestaand adres interesseert me niet, dat diegenen die op dit niet bestaande adres wonen van mijn bloemen hebben kunnen genieten interesseerd me nog minder, maar ik wil weten wie me de bloemen gestuurd heeft en weten wat er op het kaartje stond.

Kortom: dit bedrijf weet niet waar de bloemen bezorgd zijn, wie ze besteld heeft en ook niet wat er op het persoonlijke kaartje stond.
Verder hebben ze meerdere keren me terug te bellen met de antwoorden, maar ook dat is ze niet gelukt!!
Conclusie: dit bedrijf is om te huilen, ik voel me zwaar in de zeik genomen.

Als ik erachter kom wie me deze bloemen gestuurd heeft en wat er op het kaartje stond.....

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Scholten