Klacht: bloemen niet geleverd

op 07 juni 2016 over fleurop.nl in de categorie Bloemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst had ik een bosje bloemen besteld voor mijn moeder van 78, maar het bosje kwam nooit aan!!
Ik ben nu diep teleur gesteld, want ik heb nu geen bloemen voor mijn lieve moeder.

Gewenste Oplossing:

de bloemen waren wel 20 euro en dat zal ik graag terug willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fleurop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fleurop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fleurop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fleurop.nl

Heeft op 26 februari 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meneerberkhout