Klacht: Bedorven siciliaanse wijn

op 02 augustus 2019 over BLOEDSINAASAPPELS.COM in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb bij u 3 flessen Siciliaanse boeren wijn besteld (op 4 juni 2019) en deze was geoxideerd en smaakte niet meer goed (muf, etc). ik heb u hier meerdere malen over gecontact via uw contactformulier op uw website www.bloedsinaasappels.nl en hier tot op heden geen reactie van u gehad. Ik vind dit zeer kwalijk, zeker gezien de prijs van 7,50 euro per fles die met een bierdop achtige dop is gedicht. Deze doppen waren dan ook verroest. Ik heb 2 flessen geproefd en beiden waren muf.

Graag verwacht ik van u het volledige aankoopbedrag terug a 22,50 euro van 3 flessen a 7,50 euro pst. (aangezien ik kan aannemen dat de 3e fles ook muf zal zijn). De derde fles mag u komen ophalen om zelf te proeven. Daarnaast verwacht ik van u excuses voor de slechte wijn en het niet reageren op mijn eerder ingediende verzoeken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BLOEDSINAASAPPELS.COM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dionysos