Mijn Klacht:
Ik heb gespaard bij AH voor de wokpan van Villeroy en Boch. Mooie pan maar na bijna een jaar en regelmatig gebruik komt er nog steeds veel walm bij gebruik. Een uur na gebruik hangt de wal nog in huis. De pan verbrand ook snel. Ben helemaal,niet tevreden over de wokpan. Heel jammer z’on mooi merk, slechte kwaliteit.
Gewenste Oplossing:
Omruilen voor een andere kookpan, geen wok meer.

