Klacht: Blijven vragen

op 12 november 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens segoria hebben we 2 bedragen via een postorderbedrijf niet betaald. Maar we hebben contact gehad met deze bedrijven. We hebben de artikelen wel betaald. Maar omdat we 2 verschillende maten hebben besteld en 1 terug hebben gestuurd en de verkeerde maat hebben betaald krijgen we nu een rekening. We blijven het uitleggen en bespreken via de mail. Ze vragen de rekening te betalen. Ik vertel mijn verhaal maar daar wordt niet opgereageerd. 2 weken later toch weer een betalingsverzoek. Heel vervelend.

Gewenste Oplossing:

Als er serieus op je mailtjes wordt gereageerd. En gevraagd wordt om te helpen. Je weet zeker dat je de artikelen betaald hebt. Je hebt bewijs en dat stuur je mee maar er wordt niet gereageerd. Zo jammer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 17 november 2017 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wielandt,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij telefonisch en per e-mail contact met u opgenomen om uw vragen te beantwoorden.

Voor verdere vragen over het ontvangen bericht kunt u uiteraard per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door