Klacht: Blijven maar bellen

Glenn Loeve op 21 augustus 2020 over Landelijke Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Doen zich voor als Essent en willen je een goedkope abonnement bij hun zelf aanbieden, maar dat hoor je pas later, ik in het bel me niet register, en heb hun geblokeerd, maar telkens proberen ze het met een ander nummer.

Als dit bedrijf mij nooit meer belt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landelijke Energie Vergelijker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Landelijke Energie Vergelijker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landelijke Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landelijke Energie Vergelijker

Heeft op 01 maart 2021 om 12:30 geantwoord

Beste Glenn Loeve, wij vinden het jammer om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Wij willen u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij uw gegevens uit het systeem kunnen halen. Zij zijn bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op 0205558218 of 24/7 op [email protected] Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Landelijke Energie Vergelijker

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn Loeve