Klacht: Blijven incasseren ondanks opgezegd

op 27 december 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 27 december 2017 om 13:10 geantwoord

Goedemiddag, Gino. We kijken graag voor je na wat hier precies aan de hand is. Als je schriftelijk een bevestiging hebt gehad met de definitieve opzegdatum is het inderdaad heel er raar dat er nog geïncasseerd wordt. Graag ontvangen we jouw volledige naam, lidnummer of pasnummer. We horen het graag van je.

Heeft op 27 december 2017 om 13:53 geantwoord

Ik heb alle documenten aangaande Fit For Free weggedaan. Dit zie ik bij incasso 49007679. Hoop dat snel geregeld kan worden. Heb nog wel mail bevestiging ontvangst digitaal opzegformulier op 8-8 ontvangen. Deze vanochtend gemaild naar jullie als kopie.

Bericht van fit for free

3 weken geleden - Dankjewel, Gino. We hebben hem inderdaad gevonden. Het lidmaatschap is stopgezet per de eerst mogelijke opzegdatum. Dit is per 3-9-2018. Dat is de eerst mogelijke datum omdat je op 3-9-2016 een lidmaatschap bent aangegaan voor twee jaar en dit is niet tussentijds opzegbaar. Dit kun je teruglezen in het contract of de voorwaarden. Om deze reden wordt er nog maandelijks geïncasseerd. Hopelijk ben je hiermee voldoende geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door ginoduin