Klacht: Blijft geld afschrijven terwijl abonnement opgezegd was en extra onbekend bedrag

op 04 oktober 2016 over Adobe in de categorie Software

1.5 jaar geleden besloot ik het abonnement voor Adobe photoshop voor 1 jaar te nemen. 10.88 euro per maand.
na een half jaar, wilde ik het opzeggen, omdat ik het te weinig gebruikte. Dit kon per 1 juli 2017, omdat ik het op 1 juli 2016 gestart was.

het was ergens in april of mei, dat ik via mijn adobe account het abonnement cancelde. Ik heb meerdere malen gecontroleerd of het abonnement nog op gecanceld stond en dat was zo.

echter de afschrijvingen bleven komen. op 30 september 2016 was er weer een afschrijving en toen was ik boos en heb ik eerst via paypal geprobeerd het geld te storneren, wat niet makkelijk is , want je moet aan kunnen tonen dat je het product niet hebt ontvangen. Heb het wel ontvangen maar ik wilde het niet!

ik heb toen weer ingelogd op mijn adobe account en daar stond het abonnement ineens weer actief! ik heb het nogmaals gecanceld en toen stond er dat er via een email een bevestigingslink gestuurd zou worden en dat ik daar op moest klikken om het te bevestigen. die email echter heb ik nooit gehad.
Ook de keer ervoor heb ik die email nooit gehad

de volgende dag werd er ineens een bedrag van 48,96 euro afgeschreven van mijn rekening! waarvoor dat is weet ik nog steeds niet. Ik was boos en heb de klantenservice opgezocht, maar daar werd ik onbeschoft behandeld en zei men uiteindelijk dat ik bij de verkeerde afdeling zat, terwijl ik wel de juiste onderwerpen had aangeklikt!

Men ging nooit inhoudelijk op het probleem in. ik voel me opgelicht en bestolen door Adobe

ik wil dat het teveel betaalde geld teruggestort wordt en ik wil een excuus voor de manier waarop ik behandeld ben door de klantenservice van Adobe. Welke niet oplossingsgericht werkte, maar met smoesjes probeerde om onder het probleem uit te komen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mar1975