Klacht: blijf slecht zien

op 15 augustus 2016 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

geachte lezer.
ben al een tijd klant bij u bij mijn laatste aankoop drie keer terug geweest dat ik niet goed zie met de nieuwe bril kreeg als antwoord ja verder kunnen we er niks aan doen dan maar weer de oude sterkte loop al een hele tijd met een zeer hoofd en slecht zien nu mijn klacht vond dat ik niet goed geholpen ben vind dat we verder voor een oplossing moesten zoeken denk er hard over na naar een ander te gaan en mijn ogen maar eens door een ander laten opmeten.
dan betaal ik liever iets meer en goed zien.
in afwachting op u antwoord.
met vriendelijke groet.
N.Rondel

als ik goed en helder kan zien zonder knijp ogen en hoofdpijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 24 oktober 2016 om 14:26 geantwoord

Goeden dag,
We vinden het heel vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bril die u bij eyes + more heeft gekocht. Onze store manager heeft u meerdere malen geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat. We hebben u een mail gestuurd om samen tot een oplossing te komen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

eyes + more
afdeling klantenservice

Heeft op 24 oktober 2016 om 20:33 geantwoord

er is helemaal geen oplossing ben niet gebeld hoeft ook niet meer zo klaar met eyes & more
groet rondel

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Rondel