Klacht: Blij met een dode mus

op 01 mei 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook na een telefoonafspraak een PremiumKiosk paklet ontvangen. Daar ik 14 dagen aaneengesloten werk, waren er al 10 dagen verstreken voor ik het pakket onder ogen kreeg. De aan de telefoon beloofde gratis vakantie dit jaar, kan helemaal niet. Pas maart 2017. De hotelvouchers zitten zoveel verborgen niet te zeggen kosten aan dat je hier ook niets aan hebt. Misschien kan ik alleen mijn vriendin blij maken met de schoonheidscheque. Ook hier ben je blijkbaar afhankelijk van de goodwill van de schoonheidssalon. Om moeilijkheden en incassokosten te voorkomen kunnen ze die € 59,95 dan eenmsal afschrijven, maar dit grenst aan oplichterij.

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog het pakket terug kan sturen en de € 59,95 retour daar er een valse voorlichting is verstrekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeenElenbaas