Klacht: Blessurewinkel heeft lak aan zijn klanten

k zoek mondkapjes en vind die op de site van Blessurewinkel.nl. Aan de telefoon vertellen ze dat deze op voorraad zijn met een paar dagen levertijd. Op 29 april bestel ik mondkapjes en krijg een bestelbevestiging met de mededeling dat de levertijd 3-5 dagen is. Ik verwacht ze dus rond 4 mei, maar op 6 mei heb ik nog niets ontvangen. Dus gebeld met Blessurewinkel.nl. Men zegt het na te kijken aan de hand van het ordernummer en geeft aan dat de bestelling is verzonden en dat ik die morgen of overmorgen bezorgd zal krijgen. Maar op 9 mei nog niets! Daarom bel ik Blessurewinkel.nl voor de tweede keer. Weer het ordernummer genoemd en weer wordt het nagekeken. Ze zijn echt verzonden, maar pas op 8 mei. Ze moeten dus begin de week daarna bezorgd worden. Inmiddels spreek ik de buren die toevallig ook mondkapjes bij Blesurewinkel.nl hebben gekocht: op 2 mei besteld, op 4 mei ontvangen. Hier klopt dus iets niet en ik bel op 11 mei Blessurewinkel.nl op. De medewerkster die ik aan de lijn krijg kijkt het na en constateert dat er iets mis is met de bestelling. Ze zal het uitzoeken en mij binnen het uur terugbellen. Maar na 3 uur nog niets gehoord, dus zelf maar weer gebeld. De medewerkster die zou terugbellen blijkt inmiddels al naar huis en ze heeft niets over mijn bestelling achtergelaten of uitgezocht! De medewerkster die ik nu aan de lijn heb belooft opnieuw de zaak uit te zoeken en mij terug te bellen. Maar dat weiger ik: ik blijf aan de lijn tot het is uitgezocht. Uiteindelijk blijkt wat er loos is: Blessurewinkel.nl heeft mijn bestelling nog niet eens in behandeling genomen ondanks de ontvangen bevestiging. Ze hebben me steeds telefonisch met een kluitje in het riet gestuurd want ze hebben niets aan mijn bestelling gedaan. Als ik vraag hoe lang het duurt voor ik mijn bestelling in huis heb is het antwoord: 5 dagen. Dat zou dus 16 dagen na bestelling zijn. Ik vraag of ze het niet sneller kunnen laten bezorgen omdat ik al zo lang wacht. Het antwoord: “Dan moet u wel bijbetalen voor expres bezorging”. Heb je het ooit zo zout gegeten? Geen enkel gevoel voor de klant. Ze nemen de klant niet serieus en willen de klant extra laten betalen om de bestelling ondanks fout op fout van die winkel toch nog een beetje op tijd in huis te krijgen! En geen enkel woord van excuus voor deze wanvertoning! Het lijkt me goed om deze ervaring mee te nemen voor je bij de Blesurewinkel.nl gaat bestellen! Of beter: mijd dat bedrijf gelijk maar!

Excuses en misschien een kleine attentie om het goed te maken

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BlessureWinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton K