Klacht: blauwe pin USB 3.0 poort verdwenen

op 09 april 2013 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Het lichtblauwe deel van de USB 3.0 poort is verdwenen zonder dat er excessief gebruik van de poort gemaakt is(zie foto). Dit alles binnen de standaard 2 jaar Asus garantie.

Antwoord Media Markt :
van Comserve Algemeen van ComServe Network Netherlands naar Media Markt :
Lijkt er op dat het usbapparaat niet recht eruit gehaald is maar schuin hierdoor kan dit gebeuren.
Een usb poort pinnetje laat niet zomaar los.

Ik vind dit antwoord van de technische afdeling niet passend, dat is namelijk een antwoord wat je bij elk defect kunt geven waardoor er niets onder de garantie kan vallen. Het probleem is dat dit een kostbare reparatie blijkt te zijn. Het moederbord moet namelijk worden vervangen en deze raparatie kost 315 euro.

Reparatie onder de garantievoorwaarden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht hybride67

7 jaren geleden - Vind het niet correct van de MediaMarkt, het antwoord wat wordt gegeven van hun technischa afdeling is een antwoord die je kunt geven op alle defecten. Erg makkelijk daar bij de MediaMarkt, hoop dat ze het voor je gaan oplossen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hybride67