Klacht: Blaumann pannen

op 18 juni 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Geachte Vakantieveilingen.nl,

Ik heb een hele grote klacht over de Blaumann pannen set. Ten eerste worden ze heel vies en rare vlekken en blijven ze niet goed van kwaliteit. Erg jammer.
Maar het ergste is dat ik afgelopen weekend ging koken en 1 pan gewoon keihard uit elkaar klapte. Er schoot een ijzeren dopje van de pan af met een onwijze klap en vaart. Ik stond achter de pannen en mijn dochter liep ook in de keuken. Dit was een levengevaarlijke situatie. Leek wel of iemand een illegale vuurwerk bommetje naar binnen gooide. Maar de pan klapte uit elkaar. Als dat dopje op mij was gekomen of op me dochter dan waren we heel ver van huis geweest. Ik stond te trillen op benen. Gelukkig een engel op me schouder maar dit had heel anders kunnen aflopen. Hele gevaarlijke pannen dus en doodeng om mee te koken.

Ik hoor graag jullie reactie tegemoet.

Geld terug en schade vergoeding voor angst en schrok. Dit had zo anders kunnen aflopen:(

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste Fiona, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de blaumann pannenset en dat zelfs van 1 pan de dopjes afschoot. Graag willen wij je klacht in behandeling nemen en vragen je om een korte video en foto's te mailen van de pan naar webcare@vakantieveilingen.nl. Wij kunnen de klacht dan voorleggen bij de aanbieder en nagaan hoe dit mogelijk is en wat wij voor je kunnen betekenen. Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Wijzigen Beste Fiona, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de blaumann pannenset en dat zelfs van 1 pan de dopjes afschoot. Graag willen wij je klacht in behandeling nemen en vragen je om een korte video en foto's te mailen van de pan naar webcare@vakantieveilingen.nl. Wij kunnen de klacht dan voorleggen bij de aanbieder en nagaan hoe dit mogelijk is en wat wij voor je kunnen betekenen. Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste Fiona, Om de klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij gevraagd om een korte video te mailen naar webcare@VakantieVeilingen.nl, echter hebben wij tot op heden geen bericht van je ontvangen. Graag ontvangen wij een korte video, mag via https:wetransfer.com op het e-mailadres webcare@VakantieVeilingen.nl. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2018 om 13:57 geantwoord