Klacht: blaren door fietsbroekje dames

op 04 mei 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik heb een week of 3 geleden een dames fietsbroekje gekocht met een binnenbroekje van zeem. Nu heb ik afgelopen zondag 89 km gefietst en toen kwam ik er bij thuiskomst achter dat ik een blaar had tussen mijn benen omdat het dunne zeem heeft lopen schuren omdat het zeem een te groot oppervlak heeft dus hij klapt naar binnen ipv over het zadel heen. Hierdoor ontstaan dus schuurplekken. Ik heb hiervan ook een foto van mijn verwonding want het is gewoon een brandblaar. Ik vind dit niet kunnen er moet gewoon beter naar het materiaal gekeken worden. En de groote want het broekje past verder goed alleen met het zeem kruis is het net of hij op half 7 hangt. Sluit niet goed aan. Ik heb helaas geen bon meer

Als ik me geld terug krijg wat de pijn wat kan verzachten. Of dat de aldi mij een ander product voor het fietsen laat uitzoeken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door difra