Klacht: bladerdeeg broodjes

op 20 augustus 2016 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Sinds enige weken verkoopt hoogvliet Maassluis bladerdeeg broodjes die enkele dagen oud zijn en dus taai zijn. De broodjes worden verkocht voor de gewone prijs! Dus geen korting! Er staat wel een grote sticker op ” vers uit eigen oven”. Gelukkig vertellen de dames en heren verkoopmedewerkers , als je erom vraagt, wel dat de broodjes niet vers zijn.

Als de broodjes weer vers zijn, of dat er een afbakdatum op staat ipv een uiterste verkoop datum en dat de broodjes die niet vers zijn met korting verkocht worden want het is schandalig dat je voor oude taaie broodjes het volle pond moet betalen!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Hoogvliet

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Nijdam, Hartelijk dank voor uw reactie via klacht.nl, waarin u aangeeft dat de bladerdeegbroodjes die u koopt in onze winkel in Maassluis niet vers zijn. We hebben uw klacht besproken met de broodchef van onze winkel in Maassluis. Hij geeft aan dat de bladerdeegbroodjes elke dag vers worden afgebakken. Ook wordt er meerdere keren per dag gecontroleerd op de versheid van deze producten. De datum die vermeld staat op de verpakking is niet de uiterste verkoopdatum, maar de verpakkingsdatum. Om u te overtuigen van de kwaliteit van onze producten sturen wij u graag een Hoogvliet waardecheque. Met deze waardecheque kunt een aantal broodjes uit onze winkel zelf opnieuw proeven. We zullen deze waardecheque versturen naar het adres wat u opgegeven heeft. Onze excuses voor het ongemak. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug in één van onze winkels! Met vriendelijke groet, Susannah Dijkstra Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door petra63donkersloot