Klacht: Na activatie wordt blad niet bezorgd

op 22 januari 2012 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na activatie wordt blad niet bezorgd en reageert Sanoma (eigenaar van BladCadeau en AutoWeek) niet op mijn verzoeken via de mail.

Gewenste Oplossing:

Bezorging van de nummers van Autoweek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 04 juli 2012 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het tijdschrift Autoweek is met ingang van 1 februari 2012 geleverd op het aangegeven adres. Er zijn in totaal 14 edities bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bladcadeau beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Paygeot